۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۲۷

رئیس مرکز اطلاع‌ رسانی انتظامی کرمانشاه:

موردی از وجود شیشه در توتون قلیان ها مشاهده نشده است

موردی از وجود شیشه در توتون قلیان ها مشاهده نشده است

کرمانشاه- رئیس مرکز اطلاع‌رسانی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس کرمانشاه تاکنون موردی از مصرف وبه کارگیری ماده مخدر شیشه در ترکیبات قلیان مشاهده نکرده است.

سرهنگ محمد قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مصرف ماده مخدر شیشه به عنوان یکی از خطرناکترین مواد مخدر در جهان معضل گریبان‌ گیر برخی جوامع امروزی است که به روش‌ های گوناگون مورد استعمال قرار می‌ گیرد.

وی در خصوص استفاده از ماده مخدر شیشه در ترکیبات قلیان، خاطر نشان کرد: پلیس کرمانشاه تاکنون موردی در رابطه با وجود ماده مخدر شیشه در قلیان مشاهده نکرده است.

رئیس مرکز اطلاع‌ رسانی انتظامی استان کرمانشاه با اعلام هشدار جدی پلیس به توزیع کنندگان مواد مخدر گفت: پلیس همواره در کمین فروشندگان و توزیع‌ کنندگان مواد مخدر است و در این زمینه اغماض و چشم چوشی وجود نخواهد داشت.

سرهنگ قنبری همچنین به آخرین اطلاعات کشفیات مواد مخدر در عملیات‌ های مختلف انجام شده در استان کرمانشاه از ابتدای امسال اشاره کرد و گفت: چند روز پیش با تلاش همگانی یک  تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر غیرپزشکی در استان معدوم شد.

وی بیشترین کشفیات مواد مخدر استان کرمانشاه از ابتدای سال تاکنون را مربوط به مواد مخدر سنتی به ویژه تریاک و حشیش عنوان و اظهار کرد: جوانان باید به جای روی‌ آوری به مصر قلیان و سرگرمی‌ های این‌ چنینی به تفریحات سالم و به دور از اعتیاد به هرگونه ماده مخدر روی آورند.

کد خبر 2848214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha